2013/05/18

Underneath


"All you think of lately is getting underneath me.
All I think of lately is how to get you underneath me."
─Closer



這首歌的歌詞真的頗情色 >/////<
如果說Glee的第四季有什麼比第三季好的地方,
就是唱歌的尺度大大躍升到一個令我非常愉快的境界 XD


But when I say I want to get underneath Angel Clare,
I don't merely mean physically underneath him;
I mean both mentally and physically.
I want to always be underneath him when we're together.


Angel: 「妳每次看到我要打別人就說我很壞,
那我以後還是不要打任何人吧!」
我: 「不然以後你想要打人的時候,
就打我好了 XD」

艾若

1 則留言: